Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
LA LORRAİNE
ANADOLU ETAP
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
LA LORRAİNE
ANADOLU ETAP
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
17 Eylül 2012
ZEYTİNYAĞI SAĞLIKTIR

Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO) Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar, EBSO Yağ Sanayi Meslek Komitesi üyesi sanayicilerle EBSO Sanayiciler Kulubü´nde düzenlediği basın toplantısında, “Zeytinyağı Sağlıktır” yazılı önlükler giyerek, tüketimin artırılması gerektiğini vurguladı.

ZEYTİNYAĞI SAĞLIKTIR

Ege Bölgesi Sanayi Odası (EBSO) Yönetim Kurulu Başkanı Ender Yorgancılar, EBSO Yağ Sanayi Meslek Komitesi üyesi sanayicilerle EBSO Sanayiciler Kulubü’nde düzenlediği basın toplantısında, “Zeytinyağı Sağlıktır” yazılı önlükler giyerek, tüketimin artırılması gerektiğini vurguladı. Markalaşma ve ambalajlı üretimin yanı sıra her restoranda masalara zeytinyağı konulmasıyla tüketimin artacağını söyleyen Yorgancılar, bu konuda herkesten duyarlılık beklediklerini söyledi. Yorgancılar, sağlıklı nesiller için zeytinyağı tüketiminin büyük önem taşıdığını ifade ederek, Türkiye’de yıllık kişi başı zeytinyağı tüketiminin 1,5 litre olduğunu dile getirdi. Yunanistan’da 22, İtalya’da 12, Suriye’de 6 kilogram zeytinyağı tüketildiğini belirten Yorgancılar, şöyle konuştu: “Bizim 2023 yılı tüketim hedefimiz 6 litre. Bu rakam bile çok düşük. Zeytinyağı tüketimimizi artırmamız gerekiyor. Bunun için Avrupa’da olduğu gibi bütün restoranlarda zeytinyağı sunumu yapılmalı. Bu konuda bir çalışma yapacağız. Esnaf Odası ve Ticaret Odası üyesi restoranlarda zeytinyağının yer almasını sağlayacağız. Ambalajlar daha albenili hale getirilmeli. Marka sayısı da artırılmalı. Bunun yanında resmi dairelere zeytinyağı satın alınmalı. İlkokullardaki çocuklara süt ile birlikte zeytinyağı da dağıtılmalı. Ramazan paketlerine de mutlaka zeytinyağı konulmalı.” Yorgancılar, Marmara ve Ege bölgelerinin zeytinyağı üretiminin en fazla yapıldığı yerler olduğunu hatırlatarak, bugün tüm Türkiye’de zeytin ağacı varlığının 170 milyon olduğunu, 2023 yılında bu rakamın 450 milyona çıkarılmasının hedeflendiğini ifade etti.

DİĞER HABERLER
SEBZE İHRACATÇISI İRAN’A, MEYVE İHRACATÇISI MISIR’A GİDİYOR
SEBZE İHRACATÇISI İRAN’A, MEYVE İHRACATÇISI MISIR’A GİDİYOR

Döviz kurlarının baskılanması ve maliyetlerin artması nedeniyle rekabette zorlanan meyve sebze ihracatçıları, maliyetleri düşük olan ülkelere yöneliyor.

TAT GIDA, TÜRKİYE’NİN BAKLİYAT MİRASINI YENİLİKÇİ ÜRÜNLERLE TAÇLANDIRIYOR
TAT GIDA, TÜRKİYE’NİN BAKLİYAT MİRASINI YENİLİKÇİ ÜRÜNLERLE TAÇLANDIRIYOR

Tat Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Veysel Memiş, haşlanmış nohut ve fasulye gibi ürünlerin yanı sıra bu malzemeleri içeren bulgur pilavı, ezogelin çorbası ve etli kuru fasulye gibi yemeklerin de ürün portföyünde yer aldığını söyledi.

TENCEREDE DERT KAYNARSA
TENCEREDE DERT KAYNARSA

Gıda enflasyonuyla baş edebilmek için yemek tariflerinden et ve benzeri yüksek maliyetli gıdaları çıkarmaya başladık. Tencerenin içeriği değişti ama enflasyonun içeriği hep aynı: üretimsizlik.

MERKEZ BANKASI BUNLARI YENİ Mİ GÖRMÜŞ!
MERKEZ BANKASI BUNLARI YENİ Mİ GÖRMÜŞ!

Yönetilen yönlendirilen fiyatların enflasyon hedefiyle uyumlu olarak artırılacağına anlaşılan bir tek Merkez Bankası inanmış! Öyle olmasa enflasyon tahminindeki 3 puanlık güncellemenin 1,7 puanı YYF artışlarıyla açıklanır mıydı?