Global bilgi birikimi ve tecrübesiyle şeflerin hayatına kolaylık getiren ürün ve hizmetler sunan Unilever Food Solutions, yenilikçi çözümleriyle profesyonel mutfaklara lezzet katmaya devam ediyor. Unilever Food Solutions, yeni ‘Et Çözümleri’ ile şeflerin profesyonel mutfaklarda et yemekleri için lezzetlendirme, menü zenginliği ve standardizasyon konularında yaşadıkları sıkıntılara çözümler sunuyor.
Türk mutfağında etin çok önemli bir malzeme olduğunu vurgulayan Unilever Food Solutions Kanal Pazarlama Direktörü Emel Akman “Türkiye’de yılda kişi başına 16,28 kilo et tüketiliyor. Ve her geçen yıl ülkemizde et tüketimi artıyor. Et ülkemizde bu kadar seviliyor ve tüketiliyorken, şeflerimizin de eşsiz et yemekleri hazırlamak için mutfakta hayli zaman geçirdiklerinin farkındayız. Unilever Food Solutions olarak, şeflerimizin et hazırlama süreciyle ilgili farklı ihtiyaçlarına yanıt verecek ve geleneksel pişirme yönteminin bir parçası olacak ürünler geliştirerek beğenilerine sunuyoruz” dedi.
Deşiþen tüketici trendleri Unilever Food Solutions’a ilham veriyor!
Unilever Food Solutions, uluslararası uzmanlığı ve geniş şef ekibiyle inovasyon çalışmalarında yemek trendlerini yakından takip ediyor. Türkiye’de de değişen tüketici trendleri inovasyon çalışmalarında firmaya ilham verirken, trendler misafirlerin dünya mutfağından farklı lezzetleri deneyimlemek istediğini gösteriyor.
Kırmızı ve beyaz et için farklı ihtiyaçlara cevap verecek bir portföyü şeflerin kullanımına sunduklarını dile getiren Emel Akman, “Bizi bu yıl için en çok heyecanlandıran projemiz profesyonel mutfakların en önemli ve pahalı girdisi olan et için pazara sunduğumuz ‘Et Çözümleri’ projemiz… Et Çözümlerimizle şeflerimize zamandan kazandıracak, malzemelerin lezzetine lezzet katacak ve mutfakta kullanılan ürünlerin verimliliğini artıracağız” dedi.
Unilever Food Solutions’un şeflere ilham veren Et Çözümleri:
Unilever Food Solutions, hem dünyada hem de Türkiye’de popüler olan uluslararası lezzet Fajita’yı hazırlama sürecinde şeflere büyük kolaylık getiriyor. Unilever Food Solutions’ın global uzmanlığıyla hazırlanan ‘Knorr Fajita Çeşnisi’ ile orijinal et, tavuk ve balık fajitaları hazırlamak, her ölçekte işletme için mümkün oluyor.
‘Tavuk’ yemekleri için farklı kaplama ve paneleme alternatifleri sunan ‘Yeni Knorr Çıtır Kaplama Harcı’ ve ‘Yenilenen Knorr Pane Harcı’, profesyonellerin, tavuk yemekleri için daha çekici lezzetler yaratmasını sağlıyor. Knorr’un çıtır çıtır ve çeşnili ‘Çıtır Kaplama Harcı’ ile şefler hem tavuk hem sebzeler ile dışı çıtır içi yumuşacık lezzetler yaratılabiliyor. ‘Knorr Pane Harcı’ da altın sarısı rengi ve tavuğun içini sulu bırakan içeriğiyle mutfakların vazgeçilmez malzemelerinden biri olmaya hazırlanıyor. ‘Knorr Pane Harcı’ boşluk bırakmadan kolayca paneleme imkânı sunuyor. Böylece, panelediği tavuğun, etin, peynirin ve sebzenin suyunu ve lezzetini kaybetmesine izin vermiyor.
Knorr, Türk mutfağında en çok tüketilen yemeklerden biri olan köfte için özel olarak yeniden geliştirdiği ‘Knorr Köfte Harcı’ ile köfte yemeklerinde geleneksel damak zevkini yakalamanın kolaylığını sunuyor ve porsiyonlarda fiyat avantajı sağlıyor. Geleneksel yöntemle hazırlanan baharatlar içeren ‘Knorr Köfte Harcı’, geleneksel köfte tadında, renginde ve görüntüsünde olan köftelerin ortak sırrı… Farklı köfte tiplerinde rahatlıkla kullanırken, köfteleri sulu, yumuşak ve ağızda dağılır hale getiriyor.
Unilever Food Solutions, Knorr portföyünde bulunan Knorr Demi Glace Sos, Knorr Cafe de Paris Sos, Knorr Cajun Çeşnisi, Knorr Kebap Çeşnisi, Tikka Masala Çeşnisi gibi ürünlerine, Knorr Fajita Çeşnisi, Knorr Çıtır Kaplama Harcı, Knorr Pane Harcı (yenilenen) ve Knorr Köfte Harcı’nın (yenilenen) da eklenmesiyle zengin bir Et Çözümleri Platformu oluşturuyor.
Unilever Food Solutions, Türkiye’nin her noktasından www.ufs.com web sitesi aracılığı ile ulaşan işletmecilere/şeflere profesyonel mutfaklara zaman kazandıran ürünlerin orijinal boylarını ücretsiz göndererek kendi mutfaklarında deneme olanağı sunuyor.