Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
21 Temmuz 2010
TETRA PAK: 2013’TE KİŞİ BAŞINA PAKET SÜT 18 LİTRE OLUR

Tetra Pak’ın yılda iki kez yayınladığı “Tetra Pak Küresel Süt Endeksi”ne göre, küresel sıvı süt ürünleri tüketiminin 2009 ile 2012 arasında bileşik yıllık büyüme oranının yüzde 2.4 artması ve 2012’de 283.2 milyar litreye ulaşması bekleniyor.

TETRA PAK: 2013’TE KİŞİ BAŞINA PAKET SÜT 18 LİTRE OLUR

Tetra Pak’ın yılda iki kez yayınladığı “Tetra Pak Küresel Süt Endeksi”ne göre, küresel sıvı süt ürünleri tüketiminin 2009 ile 2012 arasında bileşik yıllık büyüme oranının yüzde 2.4 artması ve 2012’de 283.2 milyar litreye ulaşması bekleniyor.

Ankete yansıyan bazı sonuçlar şöyle:

2013 yılında Türkiye’de kişi başı süt tüketim hedefi 18 litre. Açık süt tüketimi 2003-2009  döneminde yaklaşık yılda yüzde 7 küçüldü.
Aynı dönemde paketli sade süt kategorisinde UHT’nin büyümesi pazarın büyümesini tetikledi, sade sütte UHT kategorisinin büyümesi yüzde 14 olarak gerçekleşti.
Türkiye’de kişi başı süt tüketimi açık süt de dahil edildiği zaman 24 litre seviyelerindeyken, işlenmiş ve paketlenmiş süt tüketimi ise 14 litredir.
Bu rakam da Türkiye’deki süt tüketiminin Avrupa’daki süt tüketiminin çok altında olduğunu gösteriyor.
Türk tüketicisi sütü içmek yerine daha çok yoğurt yapmak ve yemek olarak kullanmayı tercih ediyor. Bu oran toplam tüketimin yüzde 60’ını oluşturuyor.
Türkiye’de içilen sütün yüzde 75’inin çocuklar tarafından tüketiliyor. Tüketim küçük yaşlarda daha yoğunluktayken, 7-9 yaşlarında günde 2 bardak seviyelerine düşüyor.
9-10 yaşlarından sonra ise giderek azalan bir süt tüketimi söz konusu. Süt çoğunlukla sabah kahvaltıda ve yatmadan önce içilen bir içecek olarak tercih ediliyor.
Türkiye’de içmeye hazır aromalı süt tüketimi yıllık ortalama yüzde 20 ile büyüyen bir kategori.
 

DİĞER HABERLER
İŞSİZLİK SİGORTASI FONU 153 MİLYAR TL İLE REKOR KIRDI
İŞSİZLİK SİGORTASI FONU 153 MİLYAR TL İLE REKOR KIRDI

Sigortalının prime esas aylık brüt kazancı üzerinden hesaplanan yüzde 2 işveren, yüzde 1 sigortalı kesintileri ve yüzde 1 devlet payı geliriyle büyüyen İşsizlik Sigortası Fonu, ağustos sonu itibarıyla 153 milyar liralık büyüklüğe ulaştı.

MEYVE FİYATLARI YÜZDE 200 ARTTI
MEYVE FİYATLARI YÜZDE 200 ARTTI

Antalya Ticaret Borsası verilerine göre, meyve fiyat artışında 8 yılın rekoru kırıldı.

TÜRKİYE’DE İŞVEREN DERNEKLERİ, ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİ, İŞVEREN VAKIFLARI
TÜRKİYE’DE İŞVEREN DERNEKLERİ, ORGANİZE SANAYİ BÖLGELERİ, İŞVEREN VAKIFLARI

Türkiye’de işverenlerin genellikle bilinen TÜSİAD, MÜSİAD ve TUSKON gibi yapılanmaları dışındaki dernek örgütlenmeleri genellikle zannedildiğinden çok daha yaygın ve etkilidir.

GIDA ENFLASYONU TIRMANIYOR
GIDA ENFLASYONU TIRMANIYOR

Türkiye’de son yıllarda uygulanan ekonomi politikaları ile yoksulluk arttı, alınan ücretler cebe girmeden eridi.