Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
28 Mart 2012
TAT, YENİLİKÇİ ÜRÜNLERLE BÜYÜYECEK

Çatısı altında Maret, SEK, Pastavilla ve Tat gibi dört markayı barındıran Tat Konserve’nin yeni Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, “Bu yıl yüzde 20 büyüyeceğiz” dedi.

TAT, YENİLİKÇİ ÜRÜNLERLE BÜYÜYECEK

       Bünyesinde Tat, SEK, Maret, Pastavilla gibi dört markayla 500 ürün çeşidini barındıran Koç Holding şirketi Tat Konserve Sanayi AŞnin yeni Genel Müdürü Arzu Aslan Kesimer, Bu yıl marka yatırımımızı ikiye katlarken, 80e yakın yeni ürün çıkartarak, yüzde 20 büyüme öngörüyoruz dedi. Kesimer özetle şunları vurguladı:

       * 760 milyon lira civarındaki ciromuzu gelecek 5 yılda 1.5 milyar liraya ulaştırmayı hedefliyoruz. 2011de 42 ülkeye 43.7 milyon dolar ihracatımız var. Bu yıl 50’ye çıkacağız.

       * 2011’de tüm markalarda büyüdük. En somut örneği, yeni nesil SEK günlük sütle ulaştığımız başarı. Günlük sütün raf ömrünü 5 günden 10 güne yükseltip cirosunu yüzde 14 büyüttük, pazar payını yüzde 35lere yükselttik, liderliğe oturduk. Gelecek 5 yılda ciromuzu ikiye katlayacağız.

       * Salça, domates ürünleri ve ketçapla, pastörize sütte pazar lideriyiz. Yeni ürünler sunarak büyümeyi hızlandırdık. Yüzde 100 doğal ve yoğun kıvamlı (kilosu 8 kg. domatesten) Tat Köy Salça, Antep tadında biber ve karışık domates-biber salçaları, tek seferde tüketilebilecek boyutlarda 1.5-2.5 liralık pratik seri Maret sucuk, sosis ve salamlar satışları arttıran bu tip ürünlerden birkaç örnek. Bu yıl Pastavilla sos kategorisine yatırım yapacak.

DİĞER HABERLER
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS

47 aydır artan gıda enflasyonu nedeniyle sağlıklı beslenmek lüks oldu.

PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ
PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ

1 Mayıs, 8 saatlik iş günü mücadelesinin bir sonucuydu. ABD’de daha kısa çalışma saatleri tekrar sendikaların gündeminde. Otomobil İşçileri Sendikası (UAW) 32 saatlik iş haftasını grev ve örgütlenme talepleri arasına aldı.

HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7
HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7

Türkiye’de 47 aydır yükselen gıda fiyatları ile halkın enflasyonu nisanda yüzde 95.7’ye ulaştı.

RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI
RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI

Mehmet Şimşek’in “Rasyonel zemine dönmek zorundayız” anlayışı iyi niyetli ve gerekli bir yaklaşımdır. Ne var ki Türkiye’de bugünkü koşullarda slogan düzeyinde kalmak zorundadır.