Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
14 Temmuz 2011
TAMEK İÇİN 2011 DEĞİŞİMİN MİLADI

Holding yurtiçi ve yurtdışında satın almalarla büyümeyi hedefliyor.

TAMEK İÇİN 2011 DEĞİŞİMİN MİLADI

   Tamek için 2011 değişimin miladı Holding yurtiçi ve yurtdışında satın almalarla büyümeyi hedefliyor.

   Tamekse koy sepete

    Bir nesilin ‘Tamekse koy sepete’ sloganı ile büyüdüğünü belirten Yüksel, Tamek’in 2007’de AC Nielsen’in yaptığı araştırmada ilk akla gelen lider marka olduğunu, ‘Tamekse koy sepete’ sloganını yeni nesillere de benimsetmeyi hedeflediklerini söyledi. 1955’te konserve ve salça üretimi ile Bursa’da faaliyetlerine başlayan Tamek’in küresel bir marka olmayı hedeflediğini vurgulayan Yüksel, 2002’den itibaren ortalama yıllık yüzde 47 büyüdüklerini, 2016 sonuna kadar da yıllık ortalama yüzde 32 büyüme hedefleri bulunduğunu kaydetti.

   Ekonomi Sevrisi – Ketçap, domates suyu, hazır yemek ve meyve suyu üretimi konusunda faaliyet gösteren Tamek Holding, yurtiçi ve dışında ürün gamını tamamlayacak şirketleri satın alarak büyümeyi planlarken 2016 ‘ya kadar 1 milyar TL ciroya ulaşmayı hedefliyor.

   Tamek Holding, geçtiğimiz yıl piyasaya sunduğu ve meyve suyunda pazar payını yüzde 16’ya çıkarmasına katkı sağlayan ‘Kahvaltım’ serisini büyütme karan aldı. Tamek Holding Üst Yöneticisi (CEO) Metin Yüksel, son 5 yılda sektörün en hızlı büyüyen şirketlerinden biri olduklarını belirtti. Yüksel, "Konsolide bazda 400 milyon lira ciroya ulaşan şirketimizin bundan sonraki büyüme modelini piyasanın değişen koşullarına uygun bir organizasyonla götürmesi zorunlu hale geldiğinden 2011 "i ‘değişimin miladı’ ilan ettik. Bu yıl sonu itibarıyla organizasyondaki yapılanmamızı tamamlayacağız" dedi. Tüketicilerin farkı görebileceği, kendilerini bir üst lige taşıyabilecek ürünlerin arayışında olduklarını belirten Yüksel, farklı coğrafyalarda etkin olmayı amaçladıklarını, 65 ülkeye ihracat yaptık lannı, dondurulmuş gıda üretimi alanında dünyada söz sahi bi olan bir firmayla görüşmeleri olduğunu anlattı. Yüksel, "Ege Bölgesi’nde 12 yıldır faaliyeti ve satış becerisi olan bir dış ticaret şirketi ile her türlü anlaşma sağlandı. Henüz imzayı atmadık. Bir hafta sonra bu şirketi ve detayları açıklayacağız" diye konuştu.
 

DİĞER HABERLER
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS

47 aydır artan gıda enflasyonu nedeniyle sağlıklı beslenmek lüks oldu.

PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ
PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ

1 Mayıs, 8 saatlik iş günü mücadelesinin bir sonucuydu. ABD’de daha kısa çalışma saatleri tekrar sendikaların gündeminde. Otomobil İşçileri Sendikası (UAW) 32 saatlik iş haftasını grev ve örgütlenme talepleri arasına aldı.

HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7
HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7

Türkiye’de 47 aydır yükselen gıda fiyatları ile halkın enflasyonu nisanda yüzde 95.7’ye ulaştı.

RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI
RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI

Mehmet Şimşek’in “Rasyonel zemine dönmek zorundayız” anlayışı iyi niyetli ve gerekli bir yaklaşımdır. Ne var ki Türkiye’de bugünkü koşullarda slogan düzeyinde kalmak zorundadır.