Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
LA LORRAİNE
ANADOLU ETAP
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
LA LORRAİNE
ANADOLU ETAP
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
21 Nisan 2011
PEPSİ MARKA AVINDA

PepsiCo. İçecek Türkiye Genel Müdürü Hüseyin Tulpar, daha hızlı büyüme için stratejik satın almalarla ilgilendiklerini belirterek 2011 yılında genel olarak 100-150 milyon TL yatırım planladıklarını söyledi.

PEPSİ MARKA AVINDA

PepsiCo. İçecek Türkiye Genel Müdürü Hüseyin Tulpar, daha hızlı büyüme için stratejik satın almalarla ilgilendiklerini belirterek 2011 yılında genel olarak 100-150 milyon TL yatırım planladıklarını söyledi.

Şirketin 2011 yılı ilk çeyrek sonuçlarını anlatan Tulpar, “Pepsi markamız, yüzde 10 büyüyen kola kategorisinde yüzde 23 gibi bir oranla pazar payı alan tek marka oldu. Meyveli gazoz kategorisi yüzde 13 büyürken Yedigün markamız yüzde 36 büyüdü. Gazoz bu yıl yüzde 4 büyürken Fruko markamız en büyük gelişmeyi gösterdi. Mandalin ve kan portakalı gibi portakal dışı meyveli gazoz kategorisinde yüzde 80 büyüyerek liderliğimizi sürdürdük. Alkolsüz soğuk içecekler pazarı yüzde 5 ile 10 arasında büyüdü. Kişi başına yılda 38 litre soğuk içecek tüketildi” diye konuştu.

DİĞER HABERLER
NİSAN ENFLASYONU YÜZDE 4’ÜN ALTINDA KALIR MI?
NİSAN ENFLASYONU YÜZDE 4’ÜN ALTINDA KALIR MI?

Nisan enflasyonuna ilişkin tahminim soruluyordu, ben de biraz zaman geçmesi ve durumun biraz daha netleşmesi gerektiğini söylüyordum. Ayın üçte ikisini geride bıraktık ve ne olabileceği üç aşağı beş yukarı ortaya çıkar gibi oldu.

TÜRK-İŞ’İN 16 HAZİRAN 1975 İZMİR GENEL GREVİ
TÜRK-İŞ’İN 16 HAZİRAN 1975 İZMİR GENEL GREVİ

Türkiye’de işçi-işveren ilişkileri 1967-1968 yıllarında gerginleşti. Birçok işyerinde grev ve yasadışı grev yapıldı. İşçilerin çeşitli protesto biçimleri yaygınlaştı.

SENDİKAL KARA TABLO!
SENDİKAL KARA TABLO!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, uluslararası sendikal alanda Türkiye’ye yönelik kara propaganda yürütüldüğünü iddia etti. Oysa kara propaganda yok, gerçeğin kendisi kapkara! Türkiye sendikal haklarda 142 ülke içinde 134’üncü sırada!

FAİZİN FATURASI ÇOK AĞIR OLACAK
FAİZİN FATURASI ÇOK AĞIR OLACAK

Merkez Bankası’nın yüzde 46’ya çektiği faiz, daha pahalı krediler, yüksek maliyetler ve sıkıntıya düşen işletmeler anlamına geliyor.