PEPSİ MARKA AVINDA
PepsiCo. İçecek Türkiye Genel Müdürü Hüseyin Tulpar, daha hızlı büyüme için stratejik satın almalarla ilgilendiklerini belirterek 2011 yılında genel olarak 100-150 milyon TL yatırım planladıklarını söyledi.

PepsiCo. İçecek Türkiye Genel Müdürü Hüseyin Tulpar, daha hızlı büyüme için stratejik satın almalarla ilgilendiklerini belirterek 2011 yılında genel olarak 100-150 milyon TL yatırım planladıklarını söyledi.
Şirketin 2011 yılı ilk çeyrek sonuçlarını anlatan Tulpar, “Pepsi markamız, yüzde 10 büyüyen kola kategorisinde yüzde 23 gibi bir oranla pazar payı alan tek marka oldu. Meyveli gazoz kategorisi yüzde 13 büyürken Yedigün markamız yüzde 36 büyüdü. Gazoz bu yıl yüzde 4 büyürken Fruko markamız en büyük gelişmeyi gösterdi. Mandalin ve kan portakalı gibi portakal dışı meyveli gazoz kategorisinde yüzde 80 büyüyerek liderliğimizi sürdürdük. Alkolsüz soğuk içecekler pazarı yüzde 5 ile 10 arasında büyüdü. Kişi başına yılda 38 litre soğuk içecek tüketildi” diye konuştu.