Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
TavsanliUn
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
Sibaş
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Doğuş Cips
Dr Oetker
Agthia
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
TavsanliUn
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
Sibaş
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Doğuş Cips
Dr Oetker
Agthia
12 Mayıs 2010
‘PEPSİ İLK ÜÇ AYDA YÜZDE 30 BÜYÜDÜ’

Türkiye’de toplam gazlı içecek pazar hacminin yaklaşık olarak 5 milyar TL olduğunu kaydeden PepsiCo Beverages Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Deniz Aktürk Erdem, gazsız içeceklerle birlikte yaklaşık 9 milyar TL’lik bir pazar bulunduğunu anlattı

‘PEPSİ İLK ÜÇ  AYDA YÜZDE 30 BÜYÜDÜ’

Bu yıl gazlı içecekler pazarının ilk 3 ayda geçen yıla göre yaklaşık yüzde 4.5 büyüdüğünü belirten Erdem, “Nielsen verilerine göre şirketimiz ilk üç ayda gazlı içeceklerde yüzde 21.1, kola segmentinde de yüzde 30 büyüdü” dedi.
Bu süreçte tüketicileriyle iyi bir iletişim sağlamaya çalıştıklarını belirten Erdem, “Görünmeyen maliyetlerimizi dizginlemeye çalıştık. Krizde özellikle küçük esnaf dediğimiz geleneksel taraf çok etkilenir. Oradaki işi desteklemek adına çok ciddi çalıştık” dedi.
Pazardaki ürünlerin yaklaşık yüzde 60’ının geleneksel kanallardan satıldığını söyleyen Erdem, “Biz tüm kanallarda, krizin etkisinin silinmesi için farklı uygulama ve kampanyalar yapıyoruz” diye konuştu. Erdem şöyle dedi:
“Pazarda çok ciddi değişikler var. Son 2.5 yıldır kola pazarı daralıyordu ve kola pazarı ilk defa stabilize oldu. Nielsen verilerine göre, kola segmentinde yüzde 30 gibi bir rakamla büyüyen tek marka biziz.”
 

DİĞER HABERLER
TAT GRUBUNDAN SENDİKAMIZA ZİYARET
TAT GRUBUNDAN SENDİKAMIZA ZİYARET

Sendikamızın uzun yıllardır örgütlü olduğu, ülkemizin önemli gıda şirketlerinden Tat Gıda işletmemizin değerli işveren temsilcileri, sendikamızı ziyaret etti.

BU KADAR YANLIŞ BİLMEDEN YAPILMAZ
BU KADAR YANLIŞ BİLMEDEN YAPILMAZ

Siyasi iktidarın iki uygulaması var ki; bunlar tartışmasız, çok açık ve net olarak 85 milyon insanın hayatını olumsuz etkiledi ve Türkiye’yi her türlü riske soktu.

ÇİFTÇİLER SAVAŞIYOR
ÇİFTÇİLER SAVAŞIYOR

Tarla yerine savaşa gitmek zorunda olan Ukrayna’daki çiftçiler nedeniyle ülkenin tarımsal üretiminde riskler devam ediyor.

ILO’DAN ÇIRAKLIK ALARMI
ILO’DAN ÇIRAKLIK ALARMI

ILO Türkiye’deki çıraklık sistemini incelediği raporunda çırakların uzun çalışma saatlerine ve iş güvenliği tehlikelerine maruz kaldığını yazdı.