Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
TavsanliUn
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
Sibaş
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Doğuş Cips
Dr Oetker
Agthia
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
TavsanliUn
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
Sibaş
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Doğuş Cips
Dr Oetker
Agthia
03 Mayıs 2017
NESTLE’DEN DEV YATIRIM PLANI!

Ev dışı tüketimde 2016´daki yüzde 20 daralmaya rağmen yüzde 15´lik bir büyüme yakalayan Nestle Professional, Türkiye´de 2020 yılına kadar 550 milyon lira daha yatırım planlıyor.

NESTLE’DEN DEV YATIRIM PLANI!

Nestle, Türkiye pazarındaki yatırımlarına devam edecek. Zorlu geçen 2016 yılında büyümesini sürdüren şirket, yılı yüzde 15’lik büyüme ile kapattı. Şirket, son sekiz yılda üretim kapasitesinin artırılmasının yanı sıra ürünlerle ilgili inovasyon ve renovasyon çalışmaları için fabrikalara 500 milyon TL yatırım yaptı. Şirket, 2020 yılına kadar 550 milyon TL daha yatırım yapmayı planlıyor.

Şirketin ev dışı tüketim sektöründe faaliyet gösteren birimi Nestle Professional’in Ülke Müdürü Arzu Alibaz, "Türkiye, Nestlé’nin en hızlı büyüyen pazarlarından bir tanesi. Birçok fırsat barındıran dinamik bir pazar. Yatırımlar devam edecek" dedi.
 
NESTLE BÜYÜDÜ
 
Ev dışı tüketimde yaşanan daralmaya rağmen Nestle Professional’in yeni ürün ve yatırımlarla büyüme sağladığını ifade eden Alibaz, şöyle devam etti:
 
"2016, ev dışı tüketim sektörü açısından zor bir yıl oldu. Araştırma sonuçlarına göre; gıda kategorileri bir önceki yıla göre yüzde 12 daralma gösterdi. Sektörel anlamda bakıldığında en fazla daralma gösteren kanal, oteller oldu. Etkilenen diğer kanallar da kafe ve restoranlardı. Bizim de aktif olarak rol aldığımız bu kanallarda 2016’da ortalama yüzde 20’lik bir daralma yaşandı. Sektörün bu durumuna rağmen Nestle Professional Türkiye olarak biz piyasaya yeni çıkardığımız ürünler ve sahaya yaptığımız kahve makinesi yatırımlarıyla 2016 yılını yüzde 17.3’lük bir büyüme ile kapattık. Bu büyümenin arkasında hem ülkemize hem de sektöre olan inancımız ve Nestle’nin bu ülkede ticari faaliyetlerini artırarak devam ettirme istekliliği yatıyor.

TÜRKİYE 3 PROJENİN ÖNCÜ PAZARI
 
Nestle Professional olarak hem global hem de Karacabey Fabrika’daki Ar-Ge ekipleriyle çok yakın çalıştıklarını belirten Nestle Professional Türkiye Ülke Müdürü Arzu Alibaz, "Ayrıca, dünyada sadece Nestle’de olan, İsviçre Orbe’da konumlanmış Beverage Center’ımızda ürünlerin yanı sıra, bu ürünleri hizmete sunduğumuz içecek çözümleri makinelerinin de Ar-Ge’si yapılıyor. Şu an Nestle Professional Türkiye bu ekibin çalıştığı toplam 3 global projenin öncü pazarı olarak görev alıyor. Nestle Professional olarak, bilgi birikimimizle, deneyimimizle ve eğitimlerimizle müşterilerimizin işlerine değer katmaya devam edeceğiz" diye konuştu.
 
Zor bir yıl olmasına rağmen 2016’yı yüzde 17.3’lük bir büyüme ile kapattıklarını kaydeden Alibaz, sektördeki pazar paylarını artırdıklarını vurgulayarak, toplamda 14 tane yeni ürünle 2017’de de istikrarlı büyüme ile sektöre, ülkeye olan inançlarını bir kez daha göstermek istediklerini dile getirdi. (Dunya.com)
DİĞER HABERLER
YUMURTA FİYATINDA SERT ARTIŞ
YUMURTA FİYATINDA SERT ARTIŞ

Gıda fiyatlarındaki artıştan yumurta da etkilendi. Geçen ay tanesi 2 lira olan organik yumurtanın fiyatı 4 liraya yükseldi. Esnaf fiyatların haftalık olarak değiştiğini ifade etti.

EPİSTEMOLOJİK KOPUŞ ENFLASYONDA
EPİSTEMOLOJİK KOPUŞ ENFLASYONDA

TÜİK eylül ayında resmi enflasyonun yıllık yüzde 83,45 olarak hesaplandığını açıkladı. 24 yılın en yüksek enflasyonu yaşanırken iktidar baz etkisine güveniyor. Bu enflasyon hesabı ücret zamlarını etkileyecek.

GIDA SEKTÖRÜNDE 106 BİN 821 ŞİRKET RİSKLİ KATEGORİDE
GIDA SEKTÖRÜNDE 106 BİN 821 ŞİRKET RİSKLİ KATEGORİDE

Hazine ve Maliye Bakanlığı gıda sektöründe, 106 bin 821 şirketi vergisel yükümlülüklerini kısmen veya tamamen yerine getirmeyen mükellef açısından riskli kategorisinde bulunduğunu açıkladı.

ÖZELLEŞTİRME KONUSUNDA TÜRK-İŞ’İN AÇIKLAMALARI (2003-2019 DÖNEMİ)
ÖZELLEŞTİRME KONUSUNDA TÜRK-İŞ’İN AÇIKLAMALARI (2003-2019 DÖNEMİ)

Özelleştirme sürecinin başladığı ve hızlandığı dönemde, kamu kurum ve kuruluşlarında çalışan işçilerin çok büyük bölümü Türk-İş’e bağlı sendikalarda örgütlüydü.