Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
14 Şubat 2013
INDUSTRIALL’DAN DERİ-İŞ’E DESTEK

IndustriAll/Globalunion Türkiye’deki üyesi Deri-İş’in DESA ve ISMACO örgütlenme mücadelesini kampanyayla destekleme kararı aldı.

INDUSTRIALL’DAN DERİ-İŞ’E DESTEK
IndustriAll/Global Union Türkiye’deki üyesi Deri-İş’in DESA ve ISMACO örgütlenme mücadelesini kampanyayla destekleme kararı aldı.
 
140 ülkeden maden, enerji ve imalat sektöründeki 50 milyon işçiyi temsil eden IndustriAll/Global Union (IndustriAll/Küresel Sendika) Türkiye’deki PRADA, Mulberry, Nicole Farhi, Burberrry, Whistles, Marks and Spencer gibi markalara üretim yapan ve aynı zamanda kendi markasıyla faaliyet yürüten DESA’ya karşı bir kampanya başlattı. Türkiye’de 85 mağazası olan DESA’nın Sefaköy, Düzce ve Çorlu’da olmak üzere üç fabrikasında yaklaşık 1500 çalışanı bulunuyor.
 
DESA’da 2008’den bu yana örgütlenme mücadelesi veren sendika, işverenin işten atma ve baskılarına karşı mücadelesini sürdürüyor. 
 
IndustriaAll/Global Union kampanya başlatmasının nedeni DESA’da çalışan işçilerin sendika hakkına saygı göstermemesi ve sendikalı işçiler üzerindeki baskıyı sürdürmesi. Şirketteki baskı ve ayrımcılık üzerine harekete geçtiğini açıklayan IndustriAll, internet sitesinden kampanyanın desteklenmesi çağrısında bulunuyor. 
 
Birlik, benzer bir kampanyayı da Ermenegildo Zegna (ISMACO) için başlattı. Dünyaca ünlü İtalyan lüks marka Ermenegildo Zegna’ya üretim yapan ve Tuzla Serbest Bölgesi’ndeki Hollandalı bir firma olan ISMACO Amsterdam B.V. adlı işyerinde sendikalı oldukları için işten atılan işçiler için yürütülen kampanyanın başlangıç tarihi de 31 Ocak.
 
Kampanyada Küresel Sendika Genel Sekreter Yardımcısı Kemal Özkan’ın da açıklamalarına yer verilerek Ermenegildo gömleklerinin büyük alışveriş merkezlerinde çok yüksek fiyatlara satıldığının, ancak şirketin işçilerin temel haklarına saygı konusundan çok uzak olduğunu, bunun kabul edilemeyeceğini, durum iyileşene kadar kampanyanın süreceği ifade ediliyor.
DİĞER HABERLER
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS

47 aydır artan gıda enflasyonu nedeniyle sağlıklı beslenmek lüks oldu.

PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ
PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ

1 Mayıs, 8 saatlik iş günü mücadelesinin bir sonucuydu. ABD’de daha kısa çalışma saatleri tekrar sendikaların gündeminde. Otomobil İşçileri Sendikası (UAW) 32 saatlik iş haftasını grev ve örgütlenme talepleri arasına aldı.

HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7
HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7

Türkiye’de 47 aydır yükselen gıda fiyatları ile halkın enflasyonu nisanda yüzde 95.7’ye ulaştı.

RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI
RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI

Mehmet Şimşek’in “Rasyonel zemine dönmek zorundayız” anlayışı iyi niyetli ve gerekli bir yaklaşımdır. Ne var ki Türkiye’de bugünkü koşullarda slogan düzeyinde kalmak zorundadır.