Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
ATAKEY
FELDA IFFCO
PERFETTİ VAN MELLE
KRAFT HEİNZ
SAFE SPİCE
SAGRA
İZTARIM
DOĞANAY
KESKİNOĞLU
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Dr Oetker
Agthia
05 Temmuz 2011
ELİT ÇİKOLATA: ‘CADI KAZANINA’ GİRDİK İNŞALLAH ÇOK FAZLA DAYAK YEMEYİZ

İSO Başkanı Tanıl Küçük´ün şirketi Elit Çikolata, hediyelikten market raflarına geçiş planları yapıyor. Genel Müdür Halimoğlu, Ya bayramlarda merhaba deyip kaçacaktık ya da bu cadı kazanına girecektik biz ikinciyi seçtik. Umarım az dayak yeriz diyor Ulaşılabilir lükse yöneleceğiz.

ELİT ÇİKOLATA: ‘CADI KAZANINA’ GİRDİK İNŞALLAH ÇOK FAZLA DAYAK YEMEYİZ

       İSO Başkanı Tanıl Küçük’ün şirketi Elit Çikolata, hediyelikten market raflarına geçiş planları yapıyor. Genel Müdür Halimoğlu, "Ya bayramlarda merhaba deyip kaçacaktık ya da bu cadı kazanına girecektik biz ikinciyi seçtik. Umarım az dayak yeriz" diyor

       Bu yıl ocak ayında İrlandalı yatırım fonu Kerten ile ortaklığa imza atan Elit Çikolata, eylül-ekim aylarında perakende pazarına hızlı bir giriş yapmayı planlıyor. Türkiye çikolata pazarını ‘cadı kazanına’ benzeten Elit Çikolata Genel Müdürü Burak Halimoğlu, Elifin atılımıyla ilgili olarak, "Bayramlarda merhaba deyip kaçmakla, bu cadı kazanına girmek arasında karar vermek durumundaydık. Biz bu kazana girmeye karar verdik. Umarım az dayak yeriz" diyor.

30 SANTİM İÇİN SAVAŞ VERİYORSUNUZ

       "Dayak yemekten’ kastını sorduğumuzda ise Halimoğlu, perakende işinde market raflarında ciddi bir savaş olduğunu belirtiyor ve ekliyor: "Raflarda yer bulabilmek için savaş vermek gerekiyor. Oradaki 3ü santim için savaş veriyorsunuz. Pazarda köşe başları tutulmuş durumda. Zincir marketler için bir lider mar kalar, bir de lider markaları arkadan itecek, onlara da para kazandıracak kapılar var. Biz o kapılardan biriyiz."

 Wall-Mart ve Harrods’ta satılıyor

       ELİT Çikolata’nın VVall-Mart’tan Harrods’a kadar pek çok ünlü mağazanın raflarında yer bulduğunu ifade eden Halimoğlu, şu bilgileri verdi: Bu yıl yüzde 50 civarında bir büyüme hedefimiz var, önümüzdeki yılda yüzde 40 büyümek istiyoruz. 5 yıl önce 23-24 milyon TL seviyesinde olan ciromuzu, geçen yıl 65 milyon TL’ye çıkardık. Bu yıl için hedef 10 milyon doları ihracattan olmak üzere 100 milyon TL ciroya ulaşmak.’

Ulaşılabilir lükse yöneleceğiz

       Yoğun rekabet ortamında üründe farklılaşarak öne çıkmayı planladıklarını anlatan Halimoğlu, "Piyasanın büyük oyuncuları bazı ürünlerle uğraşmaya gerek duymuyor. Biz bu ürünlerle uğraşacağız. Gofret üretmemiz demek, parayı sokağa atmamız demek. Farklı bir yol seçip, ‘ulaşılabilir lüks’ kavramının üzerine gideceğiz. Eylül ekim aylarında makinelerimizin aktif hale gelmesi ve reklamların başlamasıyla beraber bu süreç hızlanacak.

 

DİĞER HABERLER
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS
EN TEMEL GIDAYA ERİŞMEK BİLE LÜKS

47 aydır artan gıda enflasyonu nedeniyle sağlıklı beslenmek lüks oldu.

PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ
PATRONLAR İÇİN YAŞAMAYACAĞIZ

1 Mayıs, 8 saatlik iş günü mücadelesinin bir sonucuydu. ABD’de daha kısa çalışma saatleri tekrar sendikaların gündeminde. Otomobil İşçileri Sendikası (UAW) 32 saatlik iş haftasını grev ve örgütlenme talepleri arasına aldı.

HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7
HALKIN ENFLASYONU YÜZDE 95.7

Türkiye’de 47 aydır yükselen gıda fiyatları ile halkın enflasyonu nisanda yüzde 95.7’ye ulaştı.

RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI
RASYONEL ZEMİN SLOGAN DÜZEYİNDE KALDI

Mehmet Şimşek’in “Rasyonel zemine dönmek zorundayız” anlayışı iyi niyetli ve gerekli bir yaklaşımdır. Ne var ki Türkiye’de bugünkü koşullarda slogan düzeyinde kalmak zorundadır.