Emeğin Gücü, Emekçinin Yanındayız...
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
TEKGIDA-İŞ SENDİKASI
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
TavsanliUn
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
Sibaş
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Doğuş Cips
Dr Oetker
Agthia
BARRY CALLEBAUT
BEL KARPER
Cargill
Doğadan
Tarım Kredi Birlik
Bolez Piliç
Badem Su
İzmir Su
Elmacık Atasu
Sek_Süt
Yudum_Yag
ORYANTAL TÜTÜN PAKETLEME
Olin_Yag
NuhunAnkaraMakarnasi
Nestle_Su
Pinar
Savola
Pepsi
Tuborg_Bira
Nestle cereals
Yepaş Ekmek
Yesaş
Mey
Nestle
Mauri_Maya
Lipton_Dosan
Mondelez
TtlTutun
TrakyaBirlik
TavsanliUn
Tat
Tamek
Sırma Su
Sunel
Sibaş
KristalYag
Knorr_Besan
Kent_Cadbury
Efes
ELİT Cikolata
Erikli_Su
Eti
Evyap
Ferrero
Filiz Makarna
Timtas
Kavaklıdere
ibb kent ekmek
Hayat Su
Haribo
Frito Lay
BAT
Barilla_Makarna
Banvit
Aroma
Ankara Fırınları
Akmina
Alpin Su
Bimbo QSR
Bolca Mantı
BUNGE YAĞ
Chipita Gıda Üretim A.Ş.
Coca Cola
Damla Su
Danone
Doğuş Cips
Dr Oetker
Agthia
07 Temmuz 2022
BEL GROUP YERLİLİK ORANINI YÜZDE 90’A ÇIKARACAK

Türkiye pazarında 2006 yılından buyana faaliyet gösteren Bel Group, La Vache Qui Rit, Karper, Kiri ve Mini Babybel markalı peynir ürünleriyle tüketicilere ulaşıyor.

BEL GROUP YERLİLİK ORANINI YÜZDE 90’A ÇIKARACAK

BU YIL ÇİFT HANELİ BÜYÜME HEDEFLİYOR

Çorlu’da bulunan 14 bin metrekarelik üretim tesislerinde yerli hammadde kullanım oranlarını yüzde 80 seviyesinde olduğunu ve bunu yüzde 90’a çıkarmayı amaçladıklarını kaydeden Bel Group Türkiye’nin Ülke Müdürü Selim Ardıçdalı, yılsonu Türkiye ve ihracat ülkeleriyle beraber yaklaşık 30 milyon Euro ciro hedeflerinin bulunduğunu söyledi. Ardıçdalı ayrıca, Euro ve Türk Lirası bazında çift haneli büyüme hedeflerinin bulunduğunu aktardı.

Satın alma planlarında, değişen jeopolitik ve ekonomik şartlar nedeni ile artık daha fazla yerli ürün kullandıklarını ifade eden Ardıçdalı, hem hammaddeleri hem de paketleme malzemelerinin tedarikini mümkün olduğunca yurtiçinden sağlamaya çalıştıklarını aktardı. Bel Türkiye’nin porsiyon kategorisinde pazar payının yüzde 45 olduğunu açıklayan Ardıçdalı, “Kiri taze peynir kategorisinde pazar payımız yüzde 20, sürülebilir peynir kategorisinde ise payımız yüzde 6 olarak yer alıyor. 5 yıldır İstanbul’da her gün 1000’e yakın simitçiye ulaşılıyoruz” diye konuştu.

Pazarlama planı iki önemli ayaktan besleniyor

Bel Group’un, tedarikçiden tüketiciye kadar tüm paydaşlarıyla olan faaliyetleri “For ali for good” (Herkes için iyilik) fikri çatısı altında şekillendirdiğini ileten Ardıçdalı, “Bu bağlamda pazarlama planlarımızı oluştururken iki önemli ayaktan besleniyoruz. Birincisi pozitif ürünler, ikincisi ise pozitif ve anlamlı marka iletişimi olarak yer alıyor” dedi.

Şirketlerinin sağlıklı ve sorumlu gıda üretiminde dünya şampiyonu olmayı hedeflediğini kaydeden Ardıçdalı, 2018 yılından önce sürdürülebilir tarım, sağlıklı gıda/zenginleştirilmiş içeriğe sahip gıda, ambalajlar ve paketleme, iklim değişikliği ile mücadele ve erişilebilirlik gibi 5 ana alan belirlendiğini değerlendirmesini yaptı. Kadın istihdamına da önem verdiklerini aktaran Ardıçdalı, 250 çalışanlarının yüzde 38′ kadın olduğunu, bunu yüzde 40’a çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti.

Öte yandan 2010 yılından bu yana Bel Group Türkiye’de çeşitli görevler yürüten ve son olarak 2015 yılında genel müdürlük koltuğuna oturan Aytekin Yıldız, BEL Group’un Asya Pasifik Bölgesi (APAC) CEO’su olarak atanarak, Japonya başta olmak üzere Vietnam, Güney Kore, Avustralya ve Yeni Zelanda pazarlarının sorumluluğunu üstlenecek.

KAYNAK Dünya
DİĞER HABERLER
GELİR VERGİSİ ZAMMI YEDİ
GELİR VERGİSİ ZAMMI YEDİ

Brüt ücrette yapılan artış oranı ile çalışanın eline geçen net ücret artış oranı arasında fark oluştu.

GIDADA DÜŞÜŞ SÜRÜYOR
GIDADA DÜŞÜŞ SÜRÜYOR

FAO’nun açıkladığı temmuz ayı Gıda Fiyat Endeksi’ne göre, gıda fiyatları temmuz ayında aylık bazda yüzde 8.6’lık düşüş gösterdi.

ENFLASYONUN İŞÇİYE OLUMSUZ ETKİSİ: İŞE İADE DAVASI
ENFLASYONUN İŞÇİYE OLUMSUZ ETKİSİ: İŞE İADE DAVASI

4857 Sayılı İş Kanunun hukukumuza 2003 yılında kattığı bir kavram: İşe iade.

BAHAR ÇOK YAKIN
BAHAR ÇOK YAKIN

İşçi sınıfı ayakta.