TURGUTLU ŞUBEMİZİN YENİ HİZMET BİNASI TÖRENLE AÇILDI
Turgutlu Şubemizin yeni hizmet binasının açılışı; Sayın Genel Başkanımız İbrahim Ören, Genel Sekreterimiz Kemal Köse, Genel Mali Sekreterimiz Ali Bükülmez, Genel Teşkilatlanma Sekreterimiz Engin Öz, Genel Eğitim Sekreterimiz Seyfullah Keskinoğlu, Türk-İş İzmir Bölge Sorumlusu Hayrettin Çakmak, şube başkanlarımız ve çok sayıda üyemizin katılımıyla bugün düzenlenen törenle gerçekleştirildi.
Açılışta konuşan Sayın Genel Başkanımız İbrahim Ören, sendikal mücadelenin önemine dikkat çekerek emekçilerin hak ve çıkarlarını korumak için örgütlü gücün her zamankinden daha büyük anlam taşıdığını ifade etti.
Genel Başkanımız Ören, gündeme dair değerlendirmelerde de bulunarak çalışma hayatında yaşanan gelişmelere, işçilerin ekonomik ve sosyal haklarına ve örgütlü mücadelenin önemine vurgu yaptı. Sendikamızın bulunduğu her işletmede üyelerinin yanında olmaya devam edeceğini belirten Ören, yeni hizmet binasının şubemizin çalışmalarına önemli katkılar sağlayacağını söyledi.
Açılış programının ardından yeni hizmet binası gezilerek şube çalışmaları hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
Şubemizin yeni hizmet binasının başta Banvit işçileri olmak üzere tüm üyelerimize, emek camiasına ve sendikal mücadelemize hayırlı olmasını diliyoruz.


























































































